آخرین اخبار
کد مطلب: 125845
آيين توديع و معارفه/
انتصاب جديد در اداراه منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان لردگان
تاریخ انتشار : 1397/10/12 09:34:34
نمایش : 1351
مراسم توديع و معارفه رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان لردگان با حضور مدير کل منابع طبعي و آبخيزداري استان، فرماندارشهرستان لردگان و جمعي از رؤساي اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ علي محمدي مقدم مدير کل منابع طبعي و آبخيزداري استان چهار محال و بختياري در جلسه توديع و معارفه رئيس منابع طبيعي شهرستان لردگان گفت: با توجه به اينکه بالاي 51 درصد جنگل استان در شهرستان لردگان وجود دارد و از طرفي بارندگي بالاي 600 ميلي متر در اين شهرستان و توپوگرافي اين شهرستان از دو جهت حايز اهميت است اول توجه به حفاظت جنگل هاي اين شهرستان  و دوم در بحث آبخيزداري که خوشبختانه در بحث آبخيزداري از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي در سال جاري 2 ميليارد و 300 ميليون تومان به اين شهرستان اختصاص داده شد.

محمدي افزود: مهم ترين پروژه  اين استان بخش سيلاب کلامويي مي باشد در شهرستان لردگان وجود دارد که بالاي 90 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است و براي دهه مبارک فجر آماده بهره برداري مي باشد.

مدير کل منابع طبعي و آبخيزداري استان در اين مراسم اظهار داشت: هدف همه ما حفظ و حراست از عرصه هاي منابع طبيعي است که در اين راستا با توجه به توانمندي ، همکاري و تلاش تمامي همکاران با قوت و قدرت بيشتر گام هاي موثرومثبتي برداشته شود.

وي در ادامه از مسئولين استاني و کشوري درخواست کرد که توجه به اينکه سرچشمه سه رودخانه مهم کارون، زاينده ورد و دز از استان چهارمحال و بختياري سرچشمه مي گيرد و بخش قابل توجه اي از آب شيرين کشور را توليد مي کند و حيات فلات مرکزي و جنوب کشور به آب اين استان وابسته است در حوزه آبخيزداري و منابع طبيعي توجه بيشتري به اين استان داشته باشند.

برهان حسين پور آقائي فرماندار شهرستان لردگان نيز در اين آيين گفت: نصف منابع طبيعي و جنگل ها در شهرستان لردگان واقع شده است نياز است براي حفاظت از آنها امکانات و نيروي انساني بيشتري در اختيار  شهرستان قرار بگيرد تا بتوان از اين منابع خدادادي حفاظت نمود.

در پايان اين مراسم طي حکمي آيت حسني به عنوان سرپرست اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان لردگان منصوب و از خدمات ايمان اسکندري در زمان تصدي رياست اداره منابع طبيعي اين شهرستان تقدير شد.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ایمان اسماعیلی
| |
1397/10/12 11:37:01
0
1
باسلام دیروز اقای فرماندار در جلسه تودیع و معارفه حضور نداشتند شما چطور میگید آقای حسین پور در جلسه سخنرانی داشتند
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس